» Comics - Ch.2 Page 11 - May 23rd, 2008, 8:36 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

kangel, May 23rd, 2008, 8:31 pm ( Reply )

- Clearly ... if nudging doesn't work, this is the only rational conclusion.

Advertisement, July 20th, 2018, 10:47 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

You update so fast!!

And hbgfhgfh SAM. SAM. HE´S-- HE´S SOO ADORABLE!!! *¬*

posted by MakiTakami on May 23rd, 2008, 8:44 pm





 
( Reply )

MakiTamaki- Hahaha XD It's my summer hollidays now so I've got tons of free time X3 hehe 8D

posted by kangel on May 23rd, 2008, 8:47 pm





 
( Reply )

;____; *hugs Sam and cries*

posted by Le Jelleh on May 23rd, 2008, 9:16 pm





 
( Reply )

CLEARLY. That is the only rational conclusion.

I would have come up with the same thing.

posted by Orphie on May 23rd, 2008, 9:21 pm





 
( Reply )

Makes me think of Romeo and Juliet.
He just couldn't wait another 3 minutes to mope and see if she really was dead.

posted by fall forever on May 23rd, 2008, 9:32 pm





 
fall forever has it right... ( Reply )

romeo really was kind of stupid. like...juliet was WAKING UP and he NOTICES THIS but goes on to kill himself...retard.

BACK ON TOPIC NAO. lol

euhm. instead of nudging her foot i'd nudge her head. it's more effective :D and if that don't work, lean her against a locker, get your books and walk awayyyy

posted by fgirlmaggie on May 24th, 2008, 12:12 am





 
( Reply )

RUN B4 DA CAWPS COME 'N' GET YA!!! D8

posted by GreenLiquidBrain on May 24th, 2008, 1:02 am





 
( Reply )

LMAO! His expressions always crack me up. The OMG SHE'S DEAD face made me seriously ROTFL

posted by Nashira on May 24th, 2008, 1:45 am





 
( Reply )

Well of course the person is dead if nudging doesn't work.
I mean, its nudging.
NUDGING.

wait, how come no one else is there?D:

posted by Kiye on May 24th, 2008, 5:17 am





 
( Reply )

Empty hallways. Because EVERYONE'S too busy eating lunch to realize someone died.

And nudging is the only way.

I love how she's just sprawled onto the floor, and how he HIDES THE BOOKS.

Guys, this is important: HIDE BOOKS BEFORE NUDGING.

That is all.

posted by Striped Orange Socks on May 24th, 2008, 7:54 am





 
( Reply )

Dude. I love you. This is so awesome.

And it's not creepy that I just told you I love you. Even if I'm a complete stranger. Ahahaha...ha. Yeeah, sorry. I'll go. n_n;

posted by Myryr on May 24th, 2008, 7:02 pm



  ( Reply )

I love this comic so far!
Great humor, and very nice artwork =D
Keep it comin'

posted by Ghost the Echidna on May 26th, 2008, 5:45 pm





 
( Reply )

Le Jelleh - ;_;

Orphie - haha, of course XD Haha, me too probably :|

fall forever - Hahaha, I never thought of it like that XD

Blue Rose - this comic will become dramatic XD

fgirlmaggie - hahahaha XD Checking for a pulse would probably be better too XD

GrenLiquidBrain - D: YES! RUN!

darknessinlight - Lol, this page has sparked a shakesperian debate. He's a pessimist :B

Nashira - Hhaahah 8D

Kiye - Clearly ... I mean if NUDGING won't work then what other possible answer could there be XD Most people are in lesson :B

Striped Orange Socks - You can't nudge if you're holding books.... we learnt that in Science 8D

Myryr - Hahaha C: No, not creepy at all 8D

Ghost the Echidna - Awh, thankyou so much ^_^

posted by kangel on May 26th, 2008, 9:02 pm





 
( Reply )

ROFL i LOVE his face at the ending XD made me laugh

posted by RedBl0odx on May 28th, 2008, 11:52 am





 
( Reply )

He's... i... i have no comment... "she's dead!"

posted by Jude K.A. Boi on July 24th, 2008, 4:51 pm





 
( Reply )

what Jude-san said.. XD

posted by kuroi_hitsuji on October 8th, 2008, 5:57 am



Post A Comment