» Comics - Ch.2 Page 12 - May 26th, 2008, 9:27 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

kangel, May 26th, 2008, 9:23 pm ( Reply )

- ... :| I've completely forgotten what I was going to say. I blame the fact I can't get Greece's annoyingly catchy Eurovision song out my head ಠ_ಠ.

Advertisement, July 20th, 2018, 10:30 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

I think you were gonna say something about that LITTLE ANGEL BEING NEKKID!? 8D

posted by MakiTakami on May 26th, 2008, 10:18 pm





 
( Reply )

Lawls @ the fifth panel. xD That 'awkward pause' expression on his face = lols.

posted by Le Jelleh on May 27th, 2008, 8:45 am





 
( Reply )

Dude. You're awesome scale just sky-rocketed.

posted by Striped Orange Socks on May 27th, 2008, 12:03 pm





 
( Reply )

Why is there a censor bar...? ಠ_ಠ
Ahaha, he's cuuuute~ XD

...is it sad that I haven't even heard my own country's Eurovision song? D:

posted by GreenLiquidBrain on May 27th, 2008, 2:23 pm





 
( Reply )

MakiTamaki - ... Lol, That's highly possible XD

Le Jelleh - Hehehehe >:D

Striped Orange Socks - >:D Hahahaha awesome C:

GreenLiquidBrain - ಠ_ಠ There are TERRIBLE things beneath that bar ... terrible things. Lol XD I hadn't heard mine until I saw it on eurovision :|

posted by kangel on May 27th, 2008, 6:51 pm





 
( Reply )

i have thisreally weird habit of sticking a needle between the gap in my front teeth because otherwise they hurt (i really need braces). but i started laughing so hard that i stabbed my tongue xD THE CNSOR BAR!!!

you win at life xD

posted by fgirlmaggie on May 27th, 2008, 10:19 pm





 
( Reply )

Lol i like the black bar...it made me laugh XD This is like my most favorite comic on Smackjeeves

posted by RedBl0odx on May 28th, 2008, 11:47 am





 
( Reply )

Even reason cannot reason what's going on
XD I love this comic more and more everyday

posted by Childproof Cap on May 28th, 2008, 6:05 pm





 
( Reply )

fgirlmaggie - wierdly enough I sometimes do the same thing :| eep sorry XD

RedBl0odx - haha :D ;_; Really? That means a lot ^_^

Childproof Cap - Hahaha XD It'll make sense later on ... hopefully ಠ_ಠ

posted by kangel on May 28th, 2008, 9:57 pm





 
( Reply )

OMG!!! i want a voice of reason!!!

posted by Red Shinigami on May 29th, 2008, 10:27 pm





 
( Reply )

there's a bar... on that angel...

posted by Jude K.A. Boi on July 24th, 2008, 4:52 pm



  ( Reply )

Hahaha! angel!

posted by 2ndgateway on August 21st, 2008, 10:07 am





 
( Reply )

Omg The Fairy angel thing!

posted by PsychoticFan on September 27th, 2008, 2:36 pm





 
( Reply )

LOL!! I LOVE HIS VOICE OF REASON!! XD

posted by kuroi_hitsuji on October 8th, 2008, 5:58 am



Post A Comment