» Comics - Ch.2 Page 19 - July 4th, 2008, 10:14 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

kangel, July 4th, 2008, 10:06 pm ( Reply )

- He's not dead, he's just dramatic :|

Advertisement, November 16th, 2018, 10:10 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

OMG, hahahaha! *points at the little Sam angel* Is that the best or whaT? x333

Hah, even the mouse in the wall is staring at 'im, thinkin' about what a drama queen he is. <33

posted by Le Jelleh on July 4th, 2008, 10:26 pm





 
( Reply )

OMG, that angel made me laugh so hard! XD

posted by RedBl0odx on July 5th, 2008, 1:31 am





 
( Reply )

lol little Sam angel...

posted by meperson on July 5th, 2008, 10:14 am





 
( Reply )

I love this page~ xD

posted by Nashira on July 5th, 2008, 11:07 am





 
( Reply )

The harp was a nice touch. <3 <3 <3

posted by Striped Orange Socks on July 5th, 2008, 5:42 pm





 
( Reply )

lol at Sam's soul! XD
hmm... what's with the random mouse?

posted by pkjo2 on July 5th, 2008, 8:05 pm





 
( Reply )

pkjo2 - hahaha, I don't know really XD I just kinda added it as an aftethought.

posted by kangel on July 5th, 2008, 8:10 pm





 
( Reply )

lmao what an awesome angel

grats on 300 fans, btw :P

posted by fgirlmaggie on July 6th, 2008, 3:01 pm





 
( Reply )

fgirlmaggie - :o eep, thankyou, I hadn't realised ~(´▽`~)

IceyT - Ha ha, hawt indeed XD

posted by kangel on July 8th, 2008, 8:53 pm





 
( Reply )

Love your art style!!! Totally fav-ing this. :D

posted by Paulwise on July 9th, 2008, 7:53 am





 
( Reply )

Paulwise - Awh, thankyee!! :'D

posted by kangel on July 9th, 2008, 6:14 pm





 
( Reply )

This comic is so freaking hilarious ><

posted by Gem_Stone666 on July 10th, 2008, 6:04 pm





 
( Reply )

Gem_Stone666 - Ha ha, thankyou so much!!

posted by kangel on July 10th, 2008, 6:46 pm





 
( Reply )

this comic is so f***ing funny...

posted by Jude K.A. Boi on July 24th, 2008, 4:59 pm



Post A Comment